Rapportage

U bent niet ingelogd     Nederlands English

Welkom bij IPCCC historische rapportages.

Met de historische rapportages heeft u inzicht in ondermeer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode, etc.

De applicatie biedt u de volgende mogelijkheden:

Historische rapporten:
Inkomende takenrapporten voor inkomende taken. Inzicht in ondermeer wachtrijen, service level, herhaal aantallen, langste/kortste gesprekduur
Uitgaande takenrapporten voor uitgaande taken. Inzicht in ondermeer service level, herhaal aantallen, langste/kortste gesprekduur
Uitgaande PBX gesprekkenrapporten voor uitgaande telefonie gesprekken. Inzicht in ondermeer top 25 langste gesprekken, meest gebelde nummers
Licentie verbruikrapporten welke inzicht geven in uw licentie verbruik
Taken detailsrapporten welke inzicht geven in de details van de taken
Status detailsrapporten welke inzicht geven in de gesprek statussen van de medewerkers

Disclaimer:
De beschikbare rapportages zijn niet bedoeld ter vervanging van de door u te ontvangen maandelijkse factuur. Derhalve kunnen geen rechten worden ontleend aan de beschikbaar gestelde gegevens.